Reklamacje, zwroty

UWAGA! Zwroty i reklamacje, które nie będą zawierać  RMA reklamacji/zwrotu, paragonu sprzedaży NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.

 .


Reklamacje / zwroty towaru w sklepie AIRSOFT-MILITARIA można składać WYŁĄCZNIE poprzez  dział  RMA 


REKLAMACJE:
Przy zgłaszaniu reklamacji obowiązują zasady:

- do wysłanego produktu musi bezwzględnie zostać dołączony druk RMA i paragon sprzedaży -gdyż w sytuacji braku  rozpatrzenie reklamacji nie będzie możliwe a sama paczka zostanie wysłana z powrotem do nadawcy na jego koszt
- produkt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu,
- produkt  kupujący dostarcza na
WŁASNY KOSZT, a my odsyłamy na swój koszt  

- w przypadku kiedy  nie stwierdzimy usterki, produkt zostanie odesłany na koszt reklamującego poprzez Pocztę Polską, zgodnie z cennikiem wysyłki pobraniowej

- czas rozpatrzenia reklamacji do 14 dni roboczych od momentu odebrania przesyłki. W przypadku wydłużenia się okresu naprawy, klient otrzyma odpowiednią informację.

Uwaga! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!

Reklamacją nie są objęte:
I. Uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne lub celowe uszkodzenia produktu i wywołane nimi wady (o ile nie wywołane przez przewoźnika),
II. Uszkodzenia i wady wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania lub konserwacji,
III. Uszkodzenia i wady powstałe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, napraw, przeróbek lub zmian dokonanych przez Kupującego lub Użytkownika.
IV. Czynności przewidziane w instrukcji obsługi dotyczące instalacji, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. konserwacja itp.
V. Produkty, które mają uszkodzone oznaczenia producenta (numery seryjne, fabryczne lub oznaczenia modelu) lub uszkodzone oznaczenia firmy uniemożliwiające ich identyfikację.

 



ZWROT TOWARU:

Wszystkim naszym klientom przysługuje prawo do zwrotu zakupionego produktu w terminie 10 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwrot towaru to rozwiązanie zawartej umowy kupna-sprzedaży w związku z czym muszą być spełnione pewne wymogi prawne, aby odesłać produkt.

Przed dokonaniem zwrotu należy spełnić kilka warunków:
1. Towar nie może być używany (może być otworzony, wypróbowany, ale nie może być na nim żadnych śladów używania).
2. Należy posiadać oryginalne opakowanie, w którym był produkt (opakowanie nie może być uszkodzone itp.)
3. W przesyłce zwrotnej muszą być wszystkie elementy, które zawierał produkt (dodatkowe akcesoria do produktu, gratisy itd.) W przypadku braku tych elementów, od kwoty zwrotu będzie odliczany ich koszt zgodnie z cennikiem na stronie www.
4. Podstawą do uznania zwrotu jest umieszczenie w przesyłce paragonu zakupu i formularza z danymi  który Państwo otrzymacie  poprzez e-maila.

 

5.  Pieniądze zwracamy TYLKO I WYŁĄCZNIE NA KONTO BANKOWE.


W momencie otrzymania przez nas przesyłki i potwierdzeniu spełnienia w/w warunków zwrotu, na podane konto bankowe przelejemy należność za zakupiony towar -
zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki, od i do nas. Czas rozpatrzenia zwrotu do 14 dni roboczych.
Uwaga! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel